Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Metal Gear Awesome 2 Metal Gear Awesome 2

Rated 5 / 5 stars

Niicccee

"OH JESUS CHRIST!"
"You call?-Oh GOD!"
"Yeah? OH EW WHY DID I INVENT PISS!? ITS SO DISGUSTING!"

hahaha. you work wonders.


People find this review helpful!

Knuxrouge's Newgrounds Knuxrouge's Newgrounds

Rated 5 / 5 stars

Laugh Out Loud

Broke N**GA lmao.


knuxrouge responds:

Glad you liked it.


story of a loser story of a loser

Rated 4 / 5 stars

Hmm..

Great flash overall. But I cant help the feeling that he got Stoled in the face LOL. He would've whooped that baldfucks ass off.


Recent Game Reviews


-Red- -Red-

Rated 5 / 5 stars

Good

Pretty good Game...Make something more violent next time


Recent Audio Reviews


Yun - Your Loving Arms Yun - Your Loving Arms

Rated 5 / 5 stars

yooooowwww....

That's lovely.



Delinquent Ryuzaki Delinquent Ryuzaki

Rated 5 / 5 stars

Woooaaah.

Sick, Nasty, "WHAT?!" *BEAT DROPS* BLAOW....straight 5!


DJ-Delinquent responds:

Yea Word

....."Im L"

SUPRISE MUTHA FUCKA!?!?!


Delinquent Yagami Delinquent Yagami

Rated 5 / 5 stars

adsadfd

Rrrgghhhfffhhhahasfsfahafhsdfsa. My head just been fucked.
4.42 / 5.00 (+ 0.0079) Nice work, this joint sounds bad ass!


DJ-Delinquent responds:

hehe and thers more to come

just stick around bro ^_^

Recent Art Reviews


fistycuffs fistycuffs

Rated 5 / 5 stars

â-²

I find this rad.


UnderARock responds:

aww yeah


Teenage Heartstrings Teenage Heartstrings

Rated 5 / 5 stars

teenage angst.

DAD STOP BEING SUCH A FAG. I WANT HIS DICK, K?


JessePants responds:

no eye contact plz


You never win at tetris You never win at tetris

Rated 5 / 5 stars

Awww...

Fuck.

Your color usage is psychedelic and the color textures really blend.
Props to you.


People find this review helpful!